Publiceret den: 02-01-2018
IT-Hotellet ApS er af Metalindustriens Uddannelsesudvalg, godkendt som praktiksted til uddannelse af 2 elever ad gangen i specialet datateknikker med speciale i infrastruktur.

Nogle vil måske sige, at et er der ikke noget specielt i, men for os er det et endnu et vigtigt skridt i den udvikling vi er inde i. Da der har været fuld fart på, siden vi i september måned startede en hel ny salgsafdeling op. Så udvidelsen her til starten af det nye år er en helt naturlig ”gevinst” af netop det. Udtaler Direktør Thomas Nielsen.

Godkendelsen har betydet at vi allerede på nuværende tidspunkt, har ansat den første elev. Som starter allerede d. 2 januar, her har vi været utroligt heldige at finde en ung engageret fyr. Søren Kjeldsen som allerede er uddannet IT-Supporter og ved at supplere med uddannelsen ”datateknikker med speciale i infrastruktur”, sikrer vi helt automatisk samtidig at vi fremadrettet får lidt flere kræfter, at fordele opgaverne på. Da det hidtil har været mig selv som har haft den tekniske del af opgaverne.
Forsætter Thomas Nielsen.

I vores datacenter i koldkrigsbunkeren, udvikler vi løbende på infrastrukturen. Her kommer Søren til at bidrage og lære. Derudover vil han fungere som 1. Level supporter, så her kan vores kunder se frem til både kompetent og venlig hjælp.
Fortæller Thomas afsluttende.

IT-Hotellet leverer hosted-løsninger, med udgangspunkt i deres Datacenter som er placeret i den gamle koldkrigsbunker i Odense. Kernekompetencerne ligger indenfor områderne Hosted Desktop og Hosted Servere, hvor kunder fra hele verden nyder godt af døgnservice på supporten samt lynhurtig reaktion, ved angreb og uregelmæssigheder.
Danny Millek

IT-Hotellet ApS