Publiceret den: 27-11-2017
Dansk Revision Aalborg fortsætter med at udvide medarbejderstaben. Den 1. november tiltrådte Isabel Overvad en stilling som revisor cand.merc.aud.

»Jeg glæder mig meget til mit nye job og til at arbejde for Dansk Revision Aalborg. Det er et kontor med et stort nærvær og en høj faglighed, og med den flade struktur, der er, vil jeg få stor indflydelse på mit eget arbejde,« siger Isabel Overvad Olsen.

Dansk Revision har hentet hende fra en stilling hos revisionsfirmaet EY. Det er sket i samarbejde med Randstad.

»Rekrutteringsbureauer har flere gange sagt til os, at vores profil er efterspurgt på markedet. Det er vi meget stolte over, fordi der er hård kamp om at få de bedste revisorer. Derfor er vi glade for, at Randstad kunne finde Isabel Overvad Olsen til os. Det fortæller, at vores værdier om det nære både internt og over for vores kunder har stor betydning,« siger Ronald Hauch Brun, der er direktør i Dansk Revision Aalborg.

Isabel Overvad Olsen er uddannet revisor hos Partner Revision i Midtjylland I 2009, og i 2013 kom hun til EY I Aalborg. I februar 2016 blev hun uddannet cand.merc.aud. fra Aalborg Universitet.

»Det er altså en medarbejder med ti års erfaring, vi nu får ind hos os. Det betyder meget i et fag, der bliver mere og mere komplekst, og hvor kunderne efterspørger flere og flere kompetencer hos revisoren,« siger Ronald Hauch Brun.

Hos Dansk Revision Aalborg skal Isabel Overvad Olsen betjene små og mellemstore virksomheder, og som en naturlig del af jobbet skal hun selvfølgelig også besøge kunderne.

»Jeg holder meget af at komme ude ved kunderne og tale med dem. Det giver mig et godt indblik i deres hverdag og hvor deres virksomhed står her og nu· siger Isabel Overvad Olsen, der også skal arbejde med mere virksomhedsrådgivning.

»En revisor i dag sidder ikke kun med tal. Vi skal også kunne rådgive om alt inden for virksomhedens drift, udvikling og potentiale. Derfor er en revisor den person, der skal gøre kundens hverdag lidt lettere. Det handler om, hvor god kontakt du har med kunderne – og derfor skal vi hjælpe kunderne med de udfordringer, de måtte have,« siger Isabel Overvad Olsen.

Dansk Revision i Aalborg blev grundlagt i 1969 og dermed næsten 50 års erfaring. Firmaet beskæftiger I dag 17 medarbejdere og har kunder over hele landet.
Henrik Lind Husum
Telefon:30 68 09 58