Publiceret den: 24-11-2017
Undergulvsfirmaet Uniplan Danmark A/S – som på mindre end tre år har nået en årsomsætning på 120 millioner – vil udvide ledelsen med ansættelsen af en CEO, der skal styre virksomheden frem til næste niveau.
---

”Ansættelsen af en CEO er det logiske og nødvendige næste skridt i vores udvikling, der har været eksplosiv siden vi startede. Vi har en størrelse nu, hvor der er brug for ekstra kompetencer i ledelsen, og derfor har vi bedt Sabroe Selection om at hjælpe med at finde en CEO, der kan konsolidere Uniplan Danmark og føre virksomheden til næste niveau,” siger en af de to ejere, Morten Wrem.

Ledelsen består i dag af Morten Wrem og Hamed Alaei, der i den nye ledelsesstruktur skal fungere som hhv. udviklingsdirektør og driftsdirektør. Den nye CEO vil få det overordnede ansvar for den daglige ledelse, koncernens drift og resultat med reference til selskabets bestyrelse.

”Vi har været dygtige til at løfte virksomheden frem til dette niveau, og med den nye ledelsesstruktur kan vi begge koncentrere os om de områder, hvor vi har vores individuelle styrker. Jeg glæder mig personligt til at bruge endnu flere kræfter på udvikling og vores samarbejde med ingeniørfirmaerne, så vi kan løfte de strategier og fremtidige planer, vi har for virksomheden,” uddyber Morten Wrem.

Den nye CEO får blandt andet til opgave at udarbejde og styre selskabets overordnede strategi på Sjælland og i Jylland, men skal også optimere virksomhedens struktur, processer og økonomiværktøjer og sikre at funktioner strømlines og integreres i den daglige drift.

”Vores nye CEO skal være ambitiøs, skarp og klar til at stige ombord i en virksomhed i fuld fart fremad. I november satte vi igen rekord med en omsætning på 12,7 millioner, vi har lukket aftaler for 100 millioner i 2018 og vores samlede årsomsætning næste år kommer ikke under 120 millioner, så der bliver nok at se til for hele ledelsen,” siger Morten Wrem.
---
Se hele stillingsopslaget her:
Om Uniplan Danmark:
Udfører undergulve som underleverandør på store byggeprojekter. Der udføres både slidlagsgulve, tyndpuds og EPSbeton-gulve (lyd- og varmeisolerende gulve af cement, bindevæske blandet med EPS-kugler). Materialerne pumpes direkte ind i lejligheder og kontorer i op til 20 etagers højde, hvor gulvene afrettes.

Uniplan Danmark er en fantastisk historie om dansk iværksætteri. På få år har Uniplan Danmark revolutioneret markedet og leveret unikke kvalitetsløsninger til dansk byggeri. Alle forventninger og planer er indfriet og mere til, og i dag står virksomheden solidt på markedet med en lang række vellykkede projekter gennemført.

Direktion: Morten Alexis Wrem og Hamed Alaei
Bestyrelsesformand: Steffen Rasmussen (Junkbusters)

62 medarbejdere, 16 betonpumper, 22 biler
Omsætning på 30,7 mio. kr. og et resultat på 2,44 mio. kr. i 2016.
Omsætter for 100 mio. i 2017 og 120 mio. for 2018.
Har ordrer for 40 mio. i Jylland og har netop åbnet afdeling i Fredericia.

Godt 421.000 kvadratmeter undergulv udført.

Se referencer på http://www.uniplandanmark.dk/referencer.php
Morten Alexis Wrem