Publiceret den: 13-11-2017
Danmarks første Biltema-varehus der åbnede i 2002 i Næstved, har netop gennemgået en omfattende renovering. Resultatet er blevet til et moderne og stilrent indkøbscenter, hvor alle varerne er blevet mere synlige og tilgængelige via blandt andet et helt nyt inventarsystem, der breder sig over ikke mindre end 3.500 m2. Tillige er de gamle ”kringelkroge” blevet fjernet, således at hele butiksarealet fremtræder som ét stort og brugervenligt lokale.
- Vi knokler i øjeblikket med at få alt klar til Re-åbningen den 2. december. Heldigvis har vi kunnet holde åben under hele ombygningsprocessen, som er sket i brudstykker for ikke at genere kunderne for meget. Men det hele er gået meget fint, fortæller varehuschef Jette Helt, og tilføjer: - I dagene lige op til præsentationen har vi indkaldt kolleger fra andre Biltema-afdelinger, som vil hjælpe os med at få de sidste ting på plads.
Biltema holder Re-åbning den 2. december. Her vil der fra kl. 08-10 være gratis kaffe og rundstykker samt gavekort til en værdi af kr. 250 pr. stk. til de første 100 kunder.
Yderligere informationer fås hos varehuschef Jette Helt på telefon 20 37 04 40.
manager@naestved@biltema.com www.biltema.dk
Billedtekster:
Varehuschef Jette Helt har travlt i denne tid.

- sammen med medarbejderne Pia, Kasper og Christina.

Et helt nyt inventarsystem synliggør varerne på en ny og spændende måde.
Fakta

Biltema er ikke bare en leverandør af biltilbehør, reservedele og værktøj til både professionelle og private. I de seneste år er sortimentet udvidet kraftigt, og denne proces fortsætter. Nu markedsføres Biltema som hele familiens varehus. Forretningsidéen, der startede med kvalitetsreservedele til lave priser, har også vist sig at holde på områder som værktøj, motorcykel- og bådreservedele/tilbehør, cykler og cykeltilbehør, tilbehør til computere og mobiltelefoner, malervarer, byggeredskaber, husholdningsartikler, fritidsudstyr og meget andet.
Jens stig

Biltema