Publiceret den: 24-10-2017
Det går godt hos Dansk Revision i Aalborg. Så godt, at firmaet netop har ansat fire nye medarbejdere.

En af dem er 27-årige Rikke Lund, der den 18. september tiltrådte en stilling som cand.merc.aud. Hun kommer fra en stilling hos EY.

»Jeg er faldet godt til hos Dansk Revision i Aalborg. Det skyldes ikke mindst, at jeg her både har et større ansvar og mine egne kunder. Det betyder også, at jeg ofte er på kundebesøg. Og det er noget, der jeg virkelige sætter pris på,« siger Rikke Lund og fortsætter:

»Revision er meget mere end tal. Det er også de mennesker, der er bag, og de virksomheder, som de leder. Det er altid inspirerende at komme på kundebesøg, for det er her, at jeg får et indtryk af den kultur og de værdier, de enkelte virksomheder bliver ledet efter.«

Rikke Lund er uddannet cand.merc.aud. fra Aalborg Universitet i 2016, og hos Dansk Revision i Aalborg glæder direktør Ronald Hauch Brun sig over hendes tilgang:

»Jeg er glad for og stolt over, at vi kan tiltrække så dygtige medarbejdere som Rikke. Hun tror på vores projekt, der udover regnskab og revision omhandler rådgivning i øjenhøjde. Det er noget, vores kunder efterspørger, og det bliver en af Rikkes mange kompetencer. Vores filosofi er nemlig, at alle vores medarbejdere skal være med til at løfte vores kunder,« siger Ronald Hauch Brun.

Dansk Revision har også ansat eleverne Knud Meedom og Poul Sønderup. Begge er tidligere praktikanter på kontoret og har efter elevansættelsen påbegyndt HD-studier.

»Jeg er meget glad for, at de to efter endt praktiktid har valgt at blive elever hos os. Det fortæller, at vi også er en attraktiv arbejdsplads for de unge.Vi har altid haft en god elevpoltik. Det er vigtigt, at vi hele tiden uddanner unge mennesker til vores branche. De unge kommer med nogle andre impulser, og dermed er de med til udvikle hele revisionsfaget,« siger Ronald Hauch Brun.

Nu hos Dansk Revision i Aalborg er også Vichy Lykke Hansen, der er ansat som husmor i Flexjob.

»Vi er også en virksomhed, der vedkender os vores sociale ansvar. Derfor er jeg kun glad for at vi kan tilbyde Vichy Lykke Hansen en kontakt til arbejdsmarkedet,« siger Ronald Hauch Brun.

Dansk Revision i Aalborg blev grundlagt i 1969 og dermed næsten 50 års erfaring. Firmaet beskæftiger I dag 17 medarbejdere og har kunder over hele landet.
Henrik Lind Husum
Telefon:30 68 09 58