Publiceret den: 24-10-2017
Schneider Electric har for nylig udnævnt Eltronic som Wonderware Endorsed System Integrator (SI) Partner. Eltronic bliver dermed den første virksomhed i Danmark, som opnår det højeste niveau inden for Wonderware’s partner-program. På verdensplan er der bare 45 Endorsed System Integrator Partners.

Et partnerskab der skaber reel værdi for kunderne
Med udnævnelsen til Endorsed Wonderware Partner følger et tæt samarbejde mellem Eltronic og Schneider Electric. Eltronic bliver yderligere involveret i fælles forretningsaktiviteter med Schneider Electric’s lokale kontor, og det skaber selvfølgelig øget værdi for Eltronic’s kunder. Morten Svendsen Nordli, Director for Eltronic SBU’en IT & Automation udtaler: “For vores kunder kommer vores udvidede samarbejde med Schneider Electric til at skabe masser af værdi. Som Endorsed Partner vil vi altid have et komplet kendskab til Wonderware’s eksisterende løsninger, ligesom vi vil være involveret i udviklingen af fremtidige produktudgivelser og opdateringer. På den baggrund kan vi give vores kunder den allerbedste rådgivning og sparring om Wonderware’s produkter.”

Højeste niveau i Wonderware’s partner-program
At blive Endorsed Wonderware System Integrator Partner er en certificering, som kun meget få virksomheder opnår. Peter Karlsson, General Manager for Wonderware hos Schneider Electric forklarer: “Kun virksomheder, som gennem mange år har været certificeret inden for og arbejdet med Wonderware’s produktplatform, og som desuden er markedsledende inden for deres segment, kan komme i betragtning. Eltronic lever til fulde op til vores krav, og vi er glade for på denne måde at kunne styrke vores samarbejde med Eltronic yderligere.”

Om Wonderware’s partner-program
Endorsed System Integrator Partner er det højeste af i alt 3 niveauer i Wonderware’s partner-program. Endorsed Partners omfatter virksomheder, som er førende, når det kommer til at levere kundetilpassede løsninger, som øger kundens effektivitet, reducerer omkostninger og maksimerer afkastet. Du kan finde mere om Wonderware’s partner-program her.

Om Eltronic
Eltronic er en ingeniørvirksomhed, som har mere end 15 års erfaring med levering af IT- og automationsløsninger til en lang række brancher inden for fremstillingsindustrien. I tæt samarbejde med kunden, hjælper Eltronic med at identificere, udvikle og installere løsninger, som forbedrer og optimerer kundens processer og i sidste ende bidrager til øget konkurrencedygtighed. Eltronic’s kunder dækker alt fra små nationale virksomheder til store globale virksomheder. Fælles for kunderne er, at de har tværfaglig kompleksitet og teknisk viden som væsentlige konkurrenceparametre.

Kontakt Director for Eltronic IT & Automation, Morten Svendsen Nordli, hos Eltronic A/S,
tel: +45 5157 2612 for yderligere information, eller besøg www.eltronic.dk.
Morten Svendsen Nordli
Telefon:+45 51 57 26 12