Publiceret den: 13-09-2017
Det er ingen hemmelighed, at internettet er et vigtigt redskab for virksomheder til at nå ud til deres kunder. Men alt for mange virksomheder ved ikke, hvor meget de kan få ud af online markedsføring. Derfor kan du, torsdag d. 5. oktober, få gratis undervisning i online markedsføring. En hel dag med online webinarer der kan hjælpe din virksomhed med at vækste.

Udnyt dit markedsføringspotentiale

Er du selvstændig? Eller ansat i en mindre virksomhed? Så ved du sikkert, det kan være svært at skaffe nye kunder. Men hvor finder man dem? Og hvordan når man bedst igennem til dem? Mange virksomheder udnytter muligheden for at annoncere online. Men det kan hurtigt blive en dyr affære, hvis man ikke er opdateret med de nyeste teknikker.

Derfor får du hér en unik mulighed. Den 5. oktober kan du lære alt, hvad der er værd at vide inden for online markedsføring; samt mulighed for at konsolidere dit nuværende setup. Online marketing bureauet, Adtimize, fejrer 2 års fødselsdag.

I den anledning afholder de en hel dag med gratis webinarer, der vil gøre dig komfortable med emner som: AdWords, SEO, Facebook og andre emner der vil vækste dit online potentiale.

Socialt ansvar for vækst

Michael Månsson, der er direktør hos Adtimize, fortæller hvordan han ofte møder kunder, der ikke ved, hvordan de skal gribe deres online tilstedeværelse an. De ved simpelthen ikke, hvilke områder de skal fokusere på, og hvordan de kan vækste deres virksomhed.

“Derfor har vi valgt at dedikere en hel dag til at lære fra os, så interesserede kan komme i gang med at vækste deres virksomhed og udnytte deres fulde potentiale. Det gør vi, fordi vi har et ansvar for at udvikle - ikke bare os selv - men også virksomheder, der mangler online gennemslagskraft og indsigt i de mange muligheder online.”

“Vi har været privilegerede og er vækstet gennem de sidste 2 år. Derfor føler vi også et socialt ansvar for at give vores viden videre og bidrage til hele det velfærdssystem, vi selv er en del af. Vi underviser blandt andet på vegne af Succes Online, som er et initiativ af Google, IVÆKST, PwC, Dansk Erhverv og mange flere. I den forbindelse har vi lært flere hundrede virksomheder, hvordan de kan vækste deres virksomhed med online markedsføring, og derfor være med til at bidrage til noget der er større end os selv.

Tilmeld dig gratis

Meningen med dagen er, at alle interesserede kan deltage. Alle webinarene foregår online, og du kan derfor følge med, uanset hvor du befinder dig. De vil undervise dig i populære emner som: AdWords, SEO, Facebook og mange flere, som er en nødvendighed at kende til, når du ønsker en online tilstedeværelse. Du bliver samtidig medlem af Adtimizes unikke community, hvor du kan få råd og vejledning af Adtimizes egne eksperter.

Du kan tilmelde dig dagen gratis på Adtimizes hjemmeside på: www.adtimize.dk - Her kan du også læse mere om arrangementet og dagens forløb.

For yderligere kommentarer: Michael Månsson, CEO Adtimize ApS, tlf. 60 22 48 72

Billede04: Adtimize teamet i Marbella - Fotograf: Johan Ernst